Форум маркетинг и реклама - какво е кратък кратко - техническа спецификация за рекламната кампания -
В областта на BTL, кратък или накратко - е техническа работа, която искате да създадете, преди да започнете да планирате всяка промоционална кампания
Джулия Zelenyuk, директор на Обслужване на клиенти / насърчаване на продажбите
Агенция Маркет Communications
Източник: www.btl.ru
Така че, нека да видим в най-важните критерии, които се показват в заданието.
За информация как да се изготви съобщение за пресата казва безсмислено, то може да се чете във всяка книга за PR, но на някои от тънкостите, обърнете внимание заслужава. Практиката показва, че по-голямата част от професионалисти в писането на съобщения в пресата стигат до крайности: те или предоставяне на информация за компанията като бърза справка, или да пишете почти триизмерен статия. Може би всичко, което е необходимо е да се осигури достатъчно информация за писане на материал, да предположим, журналист, който по някаква причина не може да дойде на събитието. Първо, трябва да се съсредоточи върху датата, имената, номерата. По този начин е възможно да се предпазите от изкривяване на данните, което често се случва, когато се възприема от слуха нищо проверете информацията. Едно от основните правила, които ръководят медиите: прессъобщения са намалени от края. Ето защо, когато пишете, използвайки принципа на обърната пирамида: в първия параграф от декларираното, основно важна информация, а след това поставете данните в низходящ ред значение.
Успех в изготвянето на кратки сведения и съобщения за пресата!
пример за кратко за проектиране
Кратко за развитието на дизайна
Този кратък е направена за правилното и навременно прилагане на изпълнителя на задачата. Кратко одобрен от клиента, за да се изпълнител ясна представа за предизвикателствата, пред които са изправени. Накратко - е официален изпълнител задача.
Вие не можете да отговаряте на някои от въпросите по-долу, в този случай, на художника върши работата по своему. Промените в тези произведения се изплащат според действащия ценоразпис.
Изходните материали на клиента, която се предоставя в окончателната версия. Промени в информацията, предоставена първоначално от страна на клиента се заплащат в съответствие с действащия ценоразпис.
* - задължителни полета са задължителни
В тази графа, която посочва името и спецификации на бъдещите продукти (материал, размер, обем, цвят, метод за печат, автомати)
Целевата аудитория на бъдещата статия в тази колона описали публиката: организации / лица; образование, професия, доходи, възраст, пол, семейно положение
Свържете се с публиката, са на разположение в това поле можете определи методът на разпространение на продукта, мястото за демонстрация, ако времето е ограничено въздействие върху аудиторията
Стилът на продукта Общият тон на цялото: рационалното, емоционалното, сериозен, хумористичен, реалистичен, строг, налагането ...
Цвят решение в тази колона да посочи дали съществуват цветовете на компанията, техните параметри; предпочитания за цветове
Снимки, илюстрации, графики в тази колона показват техните желания за използването на изображения в количеството на продукта, източници
Въведете текста предложения за регистрация на текста. Съотношението на текст към площта на листото, използването на специални шрифтове, ограничения за размера и т.н.
Желае в тази колона описват своите общи пожелания (което е необходимо за постигане на впечатление на публиката, вашите предпочитания, референтни ...)
* Дата на изходни материали
* Дата на готовите скици
* Дни на клиенти Скица Срок одобрение
* Датата на доставка на поръчката е готов за производство
* Име и фамилия клиент
* Поръчка получили, подпис: